Nekad Kogz | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kogz

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Chapito69

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Kenta Kofot som är ca 30 år gammal. Han kommer från en bra uppväxt och har alltid varit glad. Under hans barndom har han alltid haft respekt för andra och alltid haft ett och samma mål med livet och det är skaffa ett jobb som han trivs på där han sedan kan köpa hus och bil och leva ett bra liv. Min karaktär är intereserad av mycket alltså mycket kunnig inom alla möjliga jobb han veta hur man lagar och fixar med fordon kan många lagar och regler sen kan han även mycket annat. Han har allt för att leva det livet som han vill. Han har flyttat mycket vid vuxen ålder och söker en bra och säker stad. han har tidigare bott här under 2021 men vill nu komma tillbaka då det verkar som bästa staden för honom då det är mycket invånare. Hans dröm är att jobba inom lagen om inte det skulle gå bra så får han söka efter annat jobb som troligtvis är inom fordonsbracnhen. Hans senaste bostäder har varit i mindre städer som strive samt vein men han har ej trivs där då han hade stora problem med kriminalitet och vill försöka ta sig därifrån.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra social rp och se till så att alla får ha det lika kul under ett scenario för att skapa så bra miljö på servern som möjligt jag kommer även försöka sprida servern lite genom att försöka få folk att arbeta genom mindre yrken genom att tala gott om små yrken som saknar arbetare och kanske få dit några.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Mi no hablo ingles
Fattar inte fråga men skulle tro att det har något med att man spelar för att det ska gå bra för andra och inte alltid sig själv exempelvis vid många kriminella på olika servrar så tål de inte förlora ett scenario och jag tycker att man bör kunna förlora ett scenario men jag fattade inte ett skit om vad ni fråga men andras profit i ett scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja Rdm innebär att man ej bör döda någon utan anledning oftast gäller det för mesta dels kriminella. vdm man får ej använda fordon som vapen lite som rdm. Metagaming är min favorit regel och det innebär att man ej bör ta information utanför din karaktär och sedan rollspela som att du vet det ig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag var whitelist på denna server för 3 år sedan och råkat lämna discorden därför ansöker jag igen men jag har även spelat på strive där jag varit krim väldigt länge och haft mycket kul med hela 0 kicks 0 varningar 0 bans jag har varit på vein lite där jag inte ens minns vad jag gjorde men samma där inga bans eller något sen har jag varit på mer än 10 andra servrar och även startat en egen som gick åt helvete.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har kört fivem i mer än 4 år började köra fivem på multistaden som sedan byttes till unive

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad. Ej tagit sin intervju i tid.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka