Accepterad Kofoten69 | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kofoten69

Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? Kofoten

Vad är ditt födelsedatum? 27 November 2005

Berätta om din karaktär. Kurt Kruse föddes den 23 april 1998 i en liten stad i Sverige, Redan som barn visade han en exceptionell talang för teknik och mekanik, och han spenderade många timmar i sin fars verkstad, där han lärde sig grunderna i att reparera och bygga maskiner. Hans nyfikenhet och uppfinningsrikedom gjorde honom till en naturlig problemlösare, vilket även gjorde honom populär bland vänner och lärare, Under skoltiden utmärkte sig Kurt ett jobb som ingenjör på ett innovativt teknikföretag. Där arbetade han med att utveckla nya energilösningar och avancerade robotar. Hans karriär blomstrade, men han kände alltid en dragning till äventyr och nya utmaningar. Ett år bestämde sig Kurt för att ta en paus från sitt hektiska arbetsliv och resa till Los Santos. Han hade alltid drömt om att bo vid havet och uppleva den pulserande stadslivsstilen där. I Los Santos fann han en ny passion för dykning och marina vetenskaper,och han började arbeta som dyk guide för att dela sin nyfunna kärlek till havet med andra.Trots att han älskar sitt nya liv i Los Santos, håller Kurt fortfarande kontakten med sina gamla vänner och sin familj. Han är känd för sin vänliga natur och sin vilja att alltid hjälpa andra. Kurt tror starkt på att man ska behandla andra med respekt och förväntar sig samma tillbaka. Idag är Kurt en balanserad och lycklig person som har hittat en harmoni mellan sitt tekniska sinne och sin kärlek till naturen. Han är alltid redo för nya äventyr och ser varje dag som en möjlighet att lära sig något nytt och växa som person.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med så mycket roleplay som möjligt, ta vara på alla scenarion och försöka skapa så mycket rolig RP som möjligt, skaffa olika jobb, träffa mycket folk och bygga upp en karriär

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar en så bra RP så att båda parterna har de roligt t.e.x om en kriminell riktar pistol mot dig och försöker råna dig ska jag inte ge mig på dom eftersom det är bara självmord och orealitiskt istället ge mig och låta dom råna mig för att låta RPn leva vidare så det blir roligare

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, METAGAMING - Jag använder mig av information som min karaktär aldrig skulle kunna veta från exempelvis discord, VDM - Använda mitt fordon för att försöka köra över folk utan anledning, NLR - Att jag kommer ihåg saker som hände när jag dog för att sedan anmäla mina mördare när jag respwanat exempelvis

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag, jag har spelat på ett gäng olika FiveM serverar men har också erfaranhet av Garrys mod RP

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ser jag någon som bryter mot regler är jag inte rädd för att repporta, jag vill se till att alla på servern får en så bra och seriös RP som möjligt och hjälper till att få bort dom som inte sköter sig

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka