Nekad Koffeboffe | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Koffeboffe

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? https://steamcommunity.com/profiles/76561199016346836/

Vad är ditt discord namn? hoffemalcolmdenfjärde#0963

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Koffe växte upp i en lite håla kallad edsbyn där växte han upp med sin lilla familj som bestod av Koffe, hans mamma och hans fader kevin Gunnarsson. De växte upp med lite pengar och hade knappt råd till att få mat på bordet så eftersom hans föräldrar inte gjorde någonting åt det så fix han ta tag i det i sina egna händer och behövde tyvärr gå den kriminella vägen i livet. Han flyttade senare till unive city för att ta sig ur kriminella livet och ska bli en advokat. Men blir det så?

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till mer seriös rp också att båda parterna inte kan vinna i scenarion även om det inte blir lyckat för mig. Jag vill också ha roliga rp moments.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att jag inte alltid kan vinna allt scenarion även om det inte går bra för mig.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom en kompis och det verkade roligt så att jag kollade på youtube sedan för att se om det verkade roligt och det verkade roligt.

Nekad.
Utveckla karaktärsbeskrivningen + Skriv vad du heter i verkligenheten.

Du kan ansöka igen om 12timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka