Kobbel | Whitelist ansökning [BigA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kobbel

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198286273701/

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip Ericsson

Vad är ditt discord namn? Kobbel#3488

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2028

Berätta om din karaktär. Hans namn är Frank Waghner och han har en bakrund med en bror, david, han har en bakrund som bilmekaniker och att han väntar på svar ang att börja jobba åt benny´s. Han brinner för motordrivna fordon och älskar att pilla å mecka, han blev även i en tidigare stad ägare över sin egen benny´s firma och det var det bästa som hänt han.
han har ingen fru å inga barn men han har en flickvän i en tidigare stad(scandinavienRP).
ja det är väl det jag kan säga så här lågnt om min karraktär men resten kommer jag väl upptäcka längs vägen. MVH Kobbel.

Varför ska just du bli whitelistad? För att faktiskt få en ärlig skans att kunna börja jobba med något som man brinner för.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För just den anledningen att det är en stor server och folk som arbetar i stan verkligen behövs. och som jag tidigare nämnde, att kunna börja jobba på riktigt

Hur många timmar har du på FiveM? på pricken 600 timmar

Hur hittade du Multistaden? via ett flertal vänner som började lira på eran server

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej aldrig blivit bannad på någon annan server

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej ingen just nu för att de knappt finns några bra serverar

Tillbaka