Antagen Knutis | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

Knutis

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Knut

Ditt discordnamn: kpb113

Ange ditt födelsedatum 7 Augusti 2012

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff för att jag är ansvarsfull när de kommer till seriösa grejer eftersom jag vill att folk ska kunna ge mig uppgifter utan att känna någon tveksamhet om jag verkligen klarar de. Men även för att jag är väldigt jämnstäldig i situation där jag låter alla prata och säga sin sida samt vad dom känner, de gör de även enklare att ta ett beslut i viktiga situationer om man hört allas sida.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Om jag ska vara helt ärlig så är de powergamingen på servern. De är som att de är en bortglömd server. Man kör i en bil krockar in i en vägg i 300 och kör där ifrån som ingenting. Jag tror jag sätt ungefär 10 gånger under hela tiden i min karriär på unive att man rpar på krascher. Oavsett om man är själv, i sällskap eller kör från polisen. De räcker inte heller med att bara säga aj och köra där ifrån. Man borde se de son en ny chans att starta ett nytt realistiskt scenario.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle säga att de är enkelt svar men en svår uppgit: Specca mer spelare och platser. Mer utvecklat en så är de inte.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? När man agerar som en professionell staff så är man lugn, trevlig, jämnstäld och ansvarsfull. Man håller sig till reglerna, begår inte nån form av korruption och visar att man är en bra staff helt enkelt. Men om vi ska prata om andra frågan så är att man agerrar profesionellt väldigt viktigt för mig, nästan de viktigaste som finns inom staff. Om serverns staff inte skulle va proffesionella så skulle servern vara helt kaos.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer till en börja med för att få en säkerhet i staff jobbet prioritera staff arbete. Rp kan vänta lite tänker jag. Men såklart jag måste få unna mig lite rp då och då jag med. Och sen privatliv är inte så viktigt, jag kommer oftast hem från skolan och sätter mig vid datorn så de är inga problem.

Hur länge har du spelat på Unive? sen i juni.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men har varit servervakt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jobb, krim och event skulle jag säga i nuläget.

Tillbaka