Ej Antagen Knutis | Ansökan till Servervakt [Jimmie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knutis

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Knut

Vad heter du på discord? kpb113

Vad är ditt Hex:ID 11000015e53bf9b

Ange ditt födelsedatum 7 Augusti 2012

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar: Jag är aktiv på vardagar från 15:00 till 21:00 ibland 22:00
Lov: från att jag vaknar tills att jag går och lägger mig vilket är ungefär 12:00 - 01:00
Helger: Typ nästan exakt som lov.
övrigt: Finns alltid tillgänglig på mobilen, förutom undantag på lektioner.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Hade en paus från fivem nu på hösten, har totalt varit på unive sen i juni med avbrott.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 gång Av aran050 Jag skulle döda en kille och då gjorde jag de genom att köra på han. Blev bannad i 1 dag.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att hålla ordning på servern och va lite civilklädd medans man rpar. Man ska rpa som vanligt medans man ska hålla borta lall och ooc från servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag känner att jag vill bli servervakt för jag hatar lall, samma med ooc och även all form ut av dålig rp, jag vill att unive ska se ut som the path. Stora delar av servern har bra rp och andra delar helt okej men sedan finns de dom delarna där rpn är som på 100k or die servers. De skjuts för minsta lilla, de uppstår nlr mer en vad bra senarion sker och de är bara allmänt dålig rp, jag tror även jag kommer passa bra som servervakt eftersom jag är så noga att rpn skjöts på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption som servervakt skulle tex va att man skjöter sitt jobb mot andra men mot sina vänner så gör man ingen ting, man låter dom lalla bara för att man känner dom. Och sen abuse skulle ju tex va att man kickar personer som skjöter sin rp men gör dig iritterad inom rp eller för att den personen ser ut så eller prata på de sättet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka