Accepterad KnutHaugstvedt | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KnutHaugstvedt

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
9
Vad är din steam profil länk? 76561199097190004

Vad är ditt namn i verkligheten? Knut Haugstvedt

Vad är ditt discord namn? KnutHaugstvedt#3696

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl Larsson. Det är en man. Han är född 1991-10-09. Han är uppvuxen i Göteborg. Han har haft en relativt jobbig uppväxt med våld och alkohol i hemmet. Han brinner starkt för bilar och motorer. Han är 189 cm lång är extremt stark mentalt. Karl är social och pratglad. Han gillar fysisk aktivitet och har tidigare varit polis. Han vill ha ett jobb i staden där man hjälper människor. Han kräver inte bra betalt utan vill göra gott i staden och hjälpa till när det behövs. Han säger vad han tycker och det värsta han vet är rasism. Han har lätt att få kompisar med tanke på att han är omtänksam och lojal mot sina vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en seriös när det angår RP. Jag är inte lall utan går in i min roll som Karl. Jag vill bidra med en god stämning emellan spelarna. Jag har en god erfarenhet av RP och vet hur man ska bete sig. Tror det kan vara kul med någon social och pratglad på servern. Jag ska vill ett hjälpande jobb. Jag vill kunna komma åt Twitter och blocket också.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hört av många att servern ska vara seriös med många spelare inne på servern. Har spelat på servern ett tag nu och är bredd att hålla med. Jag gillar att det finns många jobb. Gillar att det finns olika fordonsfirmor beroende vad man är ute efter. Till exempel om man vill ha en lyxig bil vet man att man ska till Brittas. Det går att kontakta företag bland annat Taxi och Falck. Jag gillar att det finns blocket så man kan köpa fordon lite billigare. .

Hur hittade du Unive? Genom vänner men även genom streamers. Fick det även som en rekommendation från Fivem.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål med mitt rollspel är utvecklas inom RP och att Karl Larsson ska utvecklas som person och skaffa bra jobb och nya kompisar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål är att börja jobba på Securitas eller Polisen. Jag vill även köpa en M2:a. Lite längre fram i tiden vill jag även införskaffa mig en Buggati.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka