Accepterad KnutHaugstvedt | Medlem ansökning [DJ0RET]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

KnutHaugstvedt

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199097190004/

Vad är ditt namn i verkligheten? Knut Haugstvedt

Vad är ditt discord namn? KnutHaugstvedt#3696

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Berg. Han är född 1991-10-09. Han är uppvuxen i Göteborg. Han har haft en rätt krånglig uppväxt med mycket alkohol och våld i hemmet. I skolan hade han inte många kompisar och blev mobbad. Med åren är det uppväxten som format vem han är idag. Han har en stark mentalitet och visar ofta inte känslor. Han gillar att prata och han är väldigt social. Han är väldigt varm och omtyckt av många. Han gillar lyx i vardagen och spenderar kanske lite mer pengar än vad han har. Kalle älskar att vara med vänner och på hans fritid köper och säljer han bilar. Han gillar att hjälpa till så han drömmer om att jobba på Falck, mekonomen eller som polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att jag vill kunna ha ett bra jobb. Jag kommer att jobba mycket vilket kan vara till hjälp. Jag har bra erfarenhet av RP och tror därför att jag har mycket att ge.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hört av många att servern ska vara seriös med många spelare inne på servern. Har spelat på servern ett tag nu och är bredd att hålla med. Jag gillar att det finns många jobb. Jag gillar även att det finns olika fordonsfirmor beroende vad man är ute efter. Till exempel om man vill ha en exklusiv bil vet man att man ska till inquistor . Det går att kontakta företag bland annat Taxi och Falck. Jag gillar att det finns blocket så man kan köpa fordon lite billigare.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive igenom vänner men även genom streamers. Fick det även som en rekommendation från FiveM.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att kunna utvecklas ytterligare med min RP nivå. Jag vill också ha kul såklart. Ett annat mål jag har är att jag vill försöka göra min del för att kunna förbättra unive. Servern är såklart redan bra men den kan alltid förbättras.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är att göra servern bättre. Den är redan bra men kan alltid bli bättre. Jag vill skaffa kompisar och bli chef på Falck eller Mekonomen. Jag vill bli polis långsiktigt men det får bli senare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka