KnutHaugstvedt | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

KnutHaugstvedt

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen Chef

Vad heter du IRL? Knut

Vad heter du på discord? KnutHaugstvedt#3696

Hur gammal är du? 13 år snart 14 år

Hur många timmar har du på Fivem? 800+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Mekonomen då jag tidigare jobbat där ett bra tag. Jag har jobbat där närmare 3 månader och jag har älskat gemenskapen och det sociala man får uppleva inom yrket. Jag kan bara tänka mig bättre om att vara chef. Jag har en förmåga att bygga upp en bra relation med mina anställda från mina tidigare chefsjobb. Jag gillar Mekonomen lite extra eftersom jag jobbat där så länge. Jag tror jag kommer klara av ansvaret även om jag är så gammal då jag spelat Fivem såpass länge så jag är mogen och kan även sätta in strikta regler. Jag har märkt att Mekonomen inte riktigt varit som dem tidigare har varit. Innan fanns det pengar på deras konto, dem hade många anställda som gjorde jobbet och dem har börjat tappa det lite nu. Jag skall få upp Mekonomen till den nivån som det en dag var på. Jag har också märkt att de nya cheferna på Mekonomen kommer och går men jag skall vara kvar på Mekonomen tills jag inte får längre. Jag skall vara lojal mot Mekonomen och göra det till mitt hem. Lägga ner allt jag har på att få ekonomin så bra jag kan samtidigt som jag skall få mina anställda nöjda och ge dem en stabil lön som dem blir nöjda med. Jag skall göra Mekonomen till ett jobb där det inte existerar lall. Mekonomen skall inte vara ett förstajobb utan snarare ett företag som håller högst RP nivå i staden.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat på mekonomen i 2 månader varav det var jag personalansvarig i ungefär 1 månad. Jag har jobbat på sjukvården, Securitas, qpark, sjukvården, taxi mm. Jag har erfarenhet utan hur man tar intervjuer, hur man anställer och även hur man beter sig som chef. Man måste hitta en balans mellan att vara omtyckt och att hitta strikta regler. Jag vet även hur man leder möten.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Peter Eriksson. Han är 31 år gammal och har alltid intresserat sig i bilar. Peter är uppvuxen i staden Göteborg. Han bodde med sin mamma, pappa och sin 2-åriga syster. Han hoppade vid tidig ålder av skolan och började jobba på sin pappas bilfirma. Firman gick i konkurs men pappan ville fortsätta på bilspåret så han startade en verkstad. Verkstaden hette Peters bilmekaniker. Peter och sin pappa har alltid haft en bra pappa-son relation. När Peter var 18 omkom pappan i en svårartad tumör. Peter tog över firman och jobbade på den tills han var 24. När han var 24 år behövde han lite omväxling. Han flyttade hit och började på Mekonomen. Han jobbade där ett tag men sa upp sig och började på Qpark. Han har bytt jobb en del men har aldrig trivts med att ha någon som alltid bestämmer över honom. Han jobbar vid tillfället hos sjukvården men börjar tröttna då han jobbat där ett väldigt bra tag .Nu har han länge haft tankar på att börja jobba på Mekonomen då han kände att det var där han trivdes bäst.

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar: 5-7 timmar
Helger: 10+ timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka