Nekad KnutHaugstvedt | Chef-jobb ansökan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KnutHaugstvedt

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck

Vad heter du IRL? Knut

Vad heter du på discord? KnutHaugstvedt#3696

Hur gammal är du? 13 år gammal

Hur många timmar har du på Fivem? 700 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Falck då jag är intresserad av bilar. Jag gillar positionen som chef då man får styra och ställa mer än man får som anställd. Jag tror jag kommer klara av chefspositionen bra då jag tar bra hand om mina anställda, skaffar en bra och nära relation med dem samtidigt som jag ställer upp strikta regler hur man skall bete sig ex att man inte skall över eller underfakturera sina kunder. OOC-Jag har tidigare erfarenhet då jag varit viceboss i ett stort gäng så jag har kunskap angående datorn/panelen. Jag som chef skall försöka hitta en balans mellan att kunderna blir nöjda, dem anställda skall bli nöjda och att företaget skall funka ekonomiskt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina erfarenheter angående bilar är att jag har jobbat på mekonomen som erfaren ett bra tag. Mina erfarenheter som chef sitter i blodet. Min pappa var chef på Mekonomen och jag själv har varit gängboss. Jag har en förmåga att skaffa en god relation med mina anställda och brukar vara omtyckt.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Peter Eriksson. Han är en 30 år gammal driven man. Han älskar att jobba och tar aldrig ut lediga timmar. När han inte jobbar så sover han. Han är en bra gruppledare vilket han har varit sedan han var liten. Han är envis och får ofta som han vill. Han är generös men omöjlig att förhandla med. Han har haft en vanlig svenska bakgrund med en bror och sina 2 föräldrar. Han älskar att meka med bilar men är inte så fixerad av pengar. Han nöjer sig med att köra runt i sin gamla saab 95a. Han har en god förmåga att bygga upp bra relationer.

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar. 5-7 timmar
Helger. 8+ timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka