Dubbelpost KnutHaugstvedt | Ban överklagan [Tandy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

KnutHaugstvedt

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199097190004/

Ditt Hex-ID: 110000143c41674

Vad är din discord tagg? KnutHaugstvedt#3696

Vem var det som bannade dig? Tandy

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ``Du har blivit bannad för powergaming"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror tandy valde att banna mig för att jag körde ner för ett berg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några andra körde runt och chilla i våra bilar. En av bilarna voltade och jag skulle hjälpa han. Alla körde iväg och jag ville hänga efter. Jag valde då att köra försiktigt ner för en backe. När jag kommit ner blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var både ja och nej. Jag kanske inte skulle göra så irl men tycker inte det är värt ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var en streamsnipe ban som jag ej vet varför jag fick.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna köra runt och inte ner för backen. Det var lite onödigt att köra ner för backen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag tyckte det var en ganska oklar ban eftersom jag sett många göra värre grejer. Men skall absolut inte göra om det

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka