Nekad Knut Sjöberg | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbelong

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198288976767/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? Sebbelong#7539

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Knut Sjöberg, Han växte upp med sin mamma och pappa sen sin lillebror som heter liam. Alltså en helt vanlig svenne familj. Han är 23 år och jobbar med bil försäljning. Han är väldigt professionell på ämnet bilförsäljning så han äger eget företag. hans mål är att skaffa familj och bli riktigt framgångsrik och så. Sen funderar jag på o skapa en ny karaktär och börja rpa som kriminell det hade också vart riktigt kul. Men ifall jag skulle börja rpa som krim så har jag en plan hur min karaktär ska vara och hur hans familj och så ska vara. Kan dra lite kort vad jag ha för ide. Det är att hans pappa då har varigt en riktigt kriminell gäng ledare då hans barn inspireras riktigt mycket av hans pappa då dom ser upp till han så dom börjar på samma bana som hans pappa. Typ så men jag har en rikigt bra plan för mit krim rpande.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag borde bli medlem eftersom jag är en väldigt framgångsrik rpa. Och tycker det är väldigt kul. Speciellt på unive. Sen spelar jag väldigt ofta och är väldigt snabb lärd. och satsar på att bli en riktigt rolig men seriöst rpare. Och sen tycker jag också jag borde få medlemskap eftersom jag är en både rolig och seriös rpare jag tycker det är riktigt kul också. Sen har jag också rpat på andra servrar och då har vart krim så jag har en del erfarenhet av de.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har kollat mycket på youtube när folk spelar på unive sen har jag också hört jätte mycket folk som rekomenderar unive servern och sen har jag också hört att Community är riktigt bra, och det håller jag verkligen med det är faktiskt riktigt bra. Och eftersom servern är så stor så blir det ju xtra kul och spela.

Hur hittade du Unive? Som sagt jag har kollat mycket på Youtube,Twitch sen har jag också sett på t.ex tik tok att folk har rekommenderat. Sen har man ju bara allmänt hört att de ska vara ett riktigt bra Community och sen också att det är så många gör ju att det drar till sig många spelare och desto mer spelare desto roligare. Sen är ju supportens och admins och sånt är ju förjävla sköna.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål i rp är nog att bli en riktigt duktig krim rpare och göra seriösa men roliga scenarion. Som läget är nu så tycker jag att krim är det roligaste o spela som just nu men sen vet man ju inte i framtiden ifall man vill spela som något annat, men just nu så är krim det jag satsar på eftersom jag tycke det är det roliagaste.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt mitt mål på unive just nu är att bli en riktigt framgångsrik krim spelare eftersom det är det roligaste jag tycker att spela som just nu. Men kanske att skapa ett riktigt stort gäng på servern och vara gängledare över det, det är vill mitt mål med rpandet just nu. Så att bli medlem är ju en riktigt bra början på min resa i krim rpandet.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, alltså just nu spelar jag jag för det mesta på unive det händer då och då att jag går in på 1v1 servrar men det är verkligen inte ofta det händer bara då och då. Men jag spelar verkligen bara på unive just nu och tjänar pengar på att sälja bilar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka