Nekad Knut Sjöberg | Ban överklagan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbelong

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198288976767/

Ditt Hex-ID: 11000011397bb7f

Vad är din discord tagg? Sebbelong#7539

Vem var det som bannade dig? Du har blivit avstängd för: krim utan krimroll ~Johnsson.

Hur lång tid var din ban? 29 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: krim utan krimroll ~Johnsson.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De är ju så att jag har blivigt felaktigt bannad, men jag kan ju svara på frågan ändå liksom jag skulle köpa en bil på piren sen undrade jag ifall jag kunde få test köra den för jag ville ju se om den var fulltrimmad och hur den var o köra o så sen sa han att han kunde köra den o självklart går jag ju med på de för man vill ju inte skapa någon scen. Sen åker vi iväg och då tar han upp en colt och börjar skjuta mot folk på piren o sen bara kör där ifrån o jag blir ju chockad och undrar vad han håller på med och jag kan ju inte bra hoppa ur bilen för då blir det ju dålig rp o så sen bara blir jag bannad för någon annans regel brott.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle köpa en bil på piren sen undrade jag ifall jag kunde få test köra den för jag ville ju se om den var fulltrimmad och hur den var o köra o så sen sa han att han kunde köra den o självklart går jag ju med på de för man vill ju inte skapa någon scen. Sen åker vi iväg och då tar han upp en colt och börjar skjuta mot folk på piren o sen bara kör där ifrån o jag blir ju chockad och undrar vad han håller på med och jag kan ju inte bra hoppa ur bilen för då blir det ju dålig rp o så sen bara blir jag bannad för någon annans regel brott. Så jag tycker verkligen jag borde få unban för jag tycker verkligen unive är den bästa och framförallt den roligaste rp servern så man undrar ju vad man ska göra nu.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja, jag tycker det var en felaktig ban för det var ju liksom inte jag som gjorde regelbrottet det var ju personen bredvid mig men jag vet ju inte om ni tar att ifall jag sitter i samma bil som någon som göra ett felaktig sak får också ban jag vet ju inte hur ni resonerar men jag vill verklige ha unban då jag tycker unive är den bästa och framförallt roligaste rp servern i de svenska Community.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag tror det var powergaming eller något sånt litet och det var när jag var ny till rp då jag inte visste att jag inte fick göra så.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Alltså jag hade ju kunnat bara hoppa ur bilen när han började skjuta men jag blev så chockad så jag visste faktiskt inte vad jag skulle göra så jag bara satt kvar tyvvär:(.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att jag borde verkligen bara skita i att jag blir chockad o bara tänka snabbt hur jag ska lösa denna situation, men som sagt jag vill jätte gärna ha unban då det var en felaktig ban enligt mig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka