Nekad knut jansson | Whitelist ansökning [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

knut jansson

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198798889121/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? LIAM#9010

Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2008

Berätta om din karaktär. knut är en väldigt snäll person som gillar andra folk och får lätt jobb. knut gillar att vara i centrum och hänga lite. han är kreativ och är bra på att skaffa vänner. knut är glad och rolig men han kan också vara bestämd när han pratar. knut är 21 år gammal.

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli whitelistad för att man kan göra fler saker som tillexempel att man kan få bättre jobb, skulle väldiigt gärna jobba som polis eller mekaniker.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för den här servern är rolig att spela på det är fint folk och jag vill bidra med gott intryck. mina mål är att man ska kunna ha roligt och kunna bidra med roligt rp och kunna skaffa bättre jobb och tjäna pengar och hjälpa andra folk som behöver hjälp då tycker jag att det blir bättre rp.

Hur hittade du Unive? jag testade olika serverar och sen märkte jag att detta var den bästa servern. unive är klart den bästa servern. och jag har gemensamma vänner på denna server som rekommenderade denna.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul och kunna komma in i spelet när det är som bäst och roligast. jag vill kunna hjälpa till när nån behöver hjälp det är därför jag vill kunna bli polis eller mekaniker.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka