Accepterad Knugenn | Ban Överklagan (DifNoah)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knugenn

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
29
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799643140/

Ditt Hex-ID: 11000013207e204

Vad är din discord tagg? Knugen#4912

Vem var det som bannade dig? DifNoah

Hur lång tid var din ban? 5 dagar, sänktes sedan till 1.25 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag råkade hoppa i bergen ned för en liten avsats (inte jättebrant men brantare än andra partier av bergen)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var påväg till sjukhuset efter att min kompis stupade i en skottlossning

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle heltklart säga att den är felaktig, tycker 100% att ett supportsamtal där jag får förklara min del av kakan lite mer eller bara en kick /svban. Jag tycker det var en felaktig bann för att jag då körde i en bil som är helt kittad för att klara av lite luft och terräng, det är då en rätt så nyimorterad jeep med ett par stora offroaddäck som man ser på klippet som jag blev bannad för så var jag heller inte så högt upp över marken samt kom från en skottlossning, eftersom att jag kom från en skottlossning så hade jag väldigt mycket adrenalin och tänkte därför inte så mycket på om man skadar sig eller inte (lite som irl). Ser alltså verkligen inte hur detta kan vara en bann på mer än en timme

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad typ 8 ggr tidigare, de flesta har varit felaktiga som jag kommer ihåg det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jajo jag hade ju kunnat köra på en väg istället för offroad

Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut, att man ska köra mer försiktigt i bergen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka