Nekad Knugenn | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knugenn

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? edvin

Vad heter du på discord? Knugen#4912

Ange ditt födelsedatum 30 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Är aktiv dagligen när jag kommer hem från gymmet

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1år +

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 9 ggr, har inge bild men kan lösa om de behövs

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har en uppgift att vara lite som "civilpoliser" jag liknar dessa två grejer eftersom att man är lite undercover som sv, man låter problemen komma till mig istället för att leta efter problemen. Som servervakt ska man alltid vara lojal mot servern och inte begå större regelbrott med flit osv.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag har varit servervakt typ 4 ggr tidigare och kan verkligen området, har tidigare även varit staff och svansvarig osv. Jag kan med tanke på mina erfarenheter hantera rollen väldigt bra utan att vara korrupt och banna för minsta lilla. Vet även att man alltid tänker sig in i situationen innan man bannar osv.
Tycker att jag förtjänar att bli sv igen eftersom att jag är väldigt aktiv och deltar aktivt i rollspelandet utan regelbrott. Jag kan även alla regler helt felfritt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. För en sammanfattning av korruption så skulle jag säga att det är när man t.ex revivear mitt i en skottlossning, har toggleid under scenario för att se idn igenom väggar. Eller lite kortfattat att man använder sina sv perms till egen vinning,
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top