- Förbjuden
- #1
- Meddelanden
- 152
- Reaction score
- 29
Vad är ditt namn i verkligheten? edvin
Vad heter du på discord? Knugen#4912
Ange ditt födelsedatum 30 Juni 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Är aktiv dagligen när jag kommer hem från gymmet
Hur länge har du varit medlem på Unive? 1år +
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 9 ggr, har inge bild men kan lösa om de behövs
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har en uppgift att vara lite som "civilpoliser" jag liknar dessa två grejer eftersom att man är lite undercover som sv, man låter problemen komma till mig istället för att leta efter problemen. Som servervakt ska man alltid vara lojal mot servern och inte begå större regelbrott med flit osv.
Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag har varit servervakt typ 4 ggr tidigare och kan verkligen området, har tidigare även varit staff och svansvarig osv. Jag kan med tanke på mina erfarenheter hantera rollen väldigt bra utan att vara korrupt och banna för minsta lilla. Vet även att man alltid tänker sig in i situationen innan man bannar osv.
Tycker att jag förtjänar att bli sv igen eftersom att jag är väldigt aktiv och deltar aktivt i rollspelandet utan regelbrott. Jag kan även alla regler helt felfritt.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. För en sammanfattning av korruption så skulle jag säga att det är när man t.ex revivear mitt i en skottlossning, har toggleid under scenario för att se idn igenom väggar. Eller lite kortfattat att man använder sina sv perms till egen vinning,
Vad heter du på discord? Knugen#4912
Ange ditt födelsedatum 30 Juni 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Är aktiv dagligen när jag kommer hem från gymmet
Hur länge har du varit medlem på Unive? 1år +
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 9 ggr, har inge bild men kan lösa om de behövs
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har en uppgift att vara lite som "civilpoliser" jag liknar dessa två grejer eftersom att man är lite undercover som sv, man låter problemen komma till mig istället för att leta efter problemen. Som servervakt ska man alltid vara lojal mot servern och inte begå större regelbrott med flit osv.
Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag har varit servervakt typ 4 ggr tidigare och kan verkligen området, har tidigare även varit staff och svansvarig osv. Jag kan med tanke på mina erfarenheter hantera rollen väldigt bra utan att vara korrupt och banna för minsta lilla. Vet även att man alltid tänker sig in i situationen innan man bannar osv.
Tycker att jag förtjänar att bli sv igen eftersom att jag är väldigt aktiv och deltar aktivt i rollspelandet utan regelbrott. Jag kan även alla regler helt felfritt.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. För en sammanfattning av korruption så skulle jag säga att det är när man t.ex revivear mitt i en skottlossning, har toggleid under scenario för att se idn igenom väggar. Eller lite kortfattat att man använder sina sv perms till egen vinning,