Accepterad Knugenn | Ansökan till Servervakt [Skyle, Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Knugenn

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad heter du på discord? Knugen#4912

Ange ditt födelsedatum 30 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv väldigt mycket på unive minst 2-4 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 7 ggr tror jag, är inte hemma men kan lösa bild om jag kommer vidare

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som en vanlig spelare bara att den har lite perms för att kunna banna/kicka/reviva om det behövs. Dom ska inte springa runt och leta fel i rollspelet utan vara lite som civilpoliser och "ingripa" om det behövs. Dom ska kunna agera lite som "hjälp staffs" till alla helpers mods etc. Genom att banna/kicka när staffs inte är närvarande eller kan hjälpa till. Servervakt är en viktig roll som finns för att unive har en såpass stor spelarbas med ca 50 staffs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag är polis och mycket copbait kan förekomma, ofta så hinner inte staffs att komma dit och se händelsen. Vid sådanna tillfällen är det smidigt att vara servervakt just för att man kan banna dom på ett snabbare, smidigare och lättare sätt utan att staffs ska behöva lägga tid på små saker.

Jag har tidigare varit servervakt och staff och känner därför att jag vill fortsätta att hjälpa till. Det kan ju som ni antagligen förstår vara rätt så jobbigt att inte kunna hjälpa till med diverse saker som jag kan hjälpa med.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Koruption är när man t.ex revivar någon mitt i ett scenario t.ex eller skippar att banna sin kompis som begår ett regelbrott. Detta är ej okej då det förstör strukturen med att det ska fungera med perms osv.

Tillbaka