Accepterad Knugenn | Ansökan till Servervakt [Amo_147] [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knugenn

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad heter du på discord? Knugen#4912

Ange ditt födelsedatum 30 Juni 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16-21 ungefär dessa tider skiftar dock mycket

Hur länge har du varit medlem på Unive? Typ 8 månader tror jag

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 7 ggr, lyckas inte bifoga bilden skickar i pm till den som kollar.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? Det är nästan som en civilpolis haha, det är en civil person på servern som kan banna och kicka när den anser det lämpligt så om t.ex någon lallar eller bryter regler överlag. Jag tycker att det är lite som att vara staff fast med mindre perms och ansvar, man kan liksom jobba för att få en bättre server utan regelbrott medans man rpar.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är lämplig som sv då jag har rätt så mycket tidigare erfarenheter från diverse devservrar samt att jag har varit staff på unive innan. Detta gör att jag känner mig bekväm och van med commandon som behövs osv. Jag är även mogen och vet hur man beter sig. T.ex så bannar jag inte en person för att jag är osams med den ooc eller att jag inte bannar någon person bara för att jag känner för det. Bara för att jag är sv betyder det inte att jag ska leka allan ballan med permsen jag får utan ta vara på dom och inte banna i första hand utan försöka med en kick först.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En person med bra rpnivå som kan reglerna samt en person som inte vill bli sv endast för makt. En bra sv ska vara hyfsat aktiv enligt mig samt veta när och varför man ska banna någon.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Jag skulle säga att det ofta sker genom att man kickar eller bannar någon bara för att det kanske är kul enligt den, eller att man använder toggleid för att kunna se vart folk är i t.ex skottscenarion eller stormningar.
 
Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top