Nekad Knugenn | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knugenn

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad heter du på discord? Knugen#4912

Ange ditt födelsedatum 30 Juni 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli MA då jag faktiskt inte finner en stor ork för rp längre, tycker det har blivit allt för tråkigt att rpa då väldigt mycket av rpn har blivit ensidig. Jag vill även bli för att kunna introducera nytt folk till servern på ett trevligt sätt för att göra de roligt och för att fler folk ska få en bra förståelse av rpn.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jo eftersom att jag har varit staff flertalet gånger tidigare, har därav väldigt mycket erfarenheter med mycket intervjuer och liknande. Har även bara blivit demotad en av 3 ggr vilket var första gången jag var staff. De andra gångerna har jag sagt upp då min glöd för rp har kommit tillbaka.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? På ett trevligt och proffsigt sätt. Hälsa och vara allmänt lugn och trevlig.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att man är inkluderad i servern oavsett om man är ny till RP eller ej.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att dom är unika och vågar rollspela på ett unikt sätt. Att de inte är på servern bara för att förstöra och ha en ensidig rp m.m. Även att dom kan reglerna på servern och verkligen tänker förhålla sig till dom.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att kunna sålla ut de som inte bör vara medlemmar på servern baserat på hur de ser på rp och vad dom vill göra med sin karriär på servern. Samt att hålla koll på diverse medlemmar så de sköter sig.

Hur ser din aktivitetet ut? Är väldigt aktiv alla dagar i veckan. Självklart mest på helger. Har dock sommarlov strax så då lär nog min aktivitet sticka ut en del.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ne

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka