Nekad Knugenn | Ansökan till avrättning [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knugenn

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
29
Vad är ditt discord namn? Knugen#4912

Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? Sonkiez#6034

Av vilken anledning ska personen avrättas? Han är polis som har förstört väldigt mycket för vårat gäng på många olika sätt.

Hur ska personen Avrättas? Vi ska kidnappa honom uppe i paleto där vi sedan tar ett flygplan från grapeseed där vi sedan flyger till cayo perico, vid cayo perico så tar vi honom till någon öde strand där vi sedan ställer flertalet frågor och låter honom filma en video med sina sista ord till världen. Efter denna process så skjuter/hugger vi honom och lägger kroppen i en soppåse, efter vi har lagt i kroppen så lägger vi i en tung sten i påsen. På vägen hem kastar vi sedan ut kroppen mitt i havet där ingen kommer hitta honom.

Med vilket vapen ska han avrättas med? Kniv alt. Glock 19

Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? 3-4 pers

Vad heter personen ingame? Leif Gunnarsson

När ska han bli avrättad? Antagligen på lördag/söndag

förstår inte vad jag har förstört för erat gäng då ni startade upp det för 1-2 dagar sedan men jaja

förstår inte vad jag har förstört för erat gäng då ni startade upp det för 1-2 dagar sedan men jaja
Mycket, gripit mig och Bozze gjort så att jag torska butiksrån genom att du tasade mig

varför avrättar ni inte mig med då? eftersom jag hjälpte till. Det jag tycker om man ska döda för det så är det realistisk, Samt gör en kidnappning på han först och håll han i typ 2-5 timmar i scenario då polisen förhandlar med er, sen om han fortsätter mott er att ta personer ifrån erat gäng då kan ni avrätta han.

varför avrättar ni inte mig med då? eftersom jag hjälpte till. Det jag tycker om man ska döda för det så är det realistisk, Samt gör en kidnappning på han först och håll han i typ 2-5 timmar i scenario då polisen förhandlar med er, sen om han fortsätter mott er att ta personer ifrån erat gäng då kan ni avrätta han.
Förstår helt vad du menar, men att förlora ett butiksrån där jag inte äns fick chansen att påbörja förhandling utan att han skulle ta initiativet att tasa mig

Nekad, Anser inte att detta är en lämplig anledning för att begå ett polismord, samt dåligt utvecklade anledningar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka