Nekad knugenhvh | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

knugenhvh

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? leo213131231

Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Roy Johansson som är 34 år. Go å skön gubbe som inte skapar onödiga problem med fel personer. öppnar inte käften till fel personer. Alltså han har mycket respekt för folk och visar respekt till dom som visar respekt till han, Han gillar motorcyklar och kommer att satsa på att gå med i en Mc klubb här på Unive, och lära känna folk och skaffa så mycket vänner som möjligt. Han är väldigt omtänktsam t.ex om han hade sett en hemlös person på gatan hade han tagit hem honom till sitt hus och gjort mat och lite pengar till honom. Liksom Roy hade en tuff uppväxt.... Inte ofta det fanns mat i kylskåpet inga av hans föräldrar hade varken pengar eller jobb. Dom levde på A-kassa och hade inga fordon eller något sånnt. Roy´s pappa var väldigt aggressiv han la bara ned pengar på alkohol och droger. sedan när han blev aggresiv och full så skickade han ut Roy ur huset så Roy var tvungen att bo ute på gatan och frysa och sova utan mat i magen. Detta pågick i 5 år tills Roy fick hjälp av en person som sog han sova ute på gatan, han tog honom hem och gav han mat och pengar sedan brukade Roy träffa denna man mer och mer som hjälpte Roy. Då blev dom närmre och närmre vänner. Så dom brukade hänga varje dag sedan så började dom med Små brott t.ex ta cyklar och göra inbrott. Senare eskalerade det till större grejer. Så dom började med att sälja droger och dom tjänade in fler tals tusen kronor. Så Roy och hans vän flyttade från Norrköping ner till Stockholm för att få nytt rykte och göra allt i smyg, Roy´s vän kännde en grabb nere i Stockholm. Och då flyttade dom in där och gjorde mycket tyngre grejer, dom började med vapen Leveranser och flera kilotals droger som var importerat rakt från Marrocko. Sen nu när Roy har flyttat ner till Unive så kommer han att satsa på att skaffa mycket vänner och en fet Motorcykel och få bra rykte i staden, Och fortsätta med Kriminelliteten förhoppningsvis! Roys intressen har alltid varit motorcykel då han brukade kolla på Motorcyklarna när dom åkte förbi han på staden enda sen han var liten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion, både sociala och kriminella. t.ex åka på en biltur med personer och ha picknick och bara chilla, eller ha ett väl utvecklat bankrån t.ex planera bankrånet i flera dagar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda sidorna ska ha roligt och inte bara ena sidan, t.ex poliserna och kriminella ska ha roligt inte bara kriminella eller inte bara poliserna t.ex.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? t.ex RDM = Du dödar någon utan ett giltligt scenario, VDM = Du använder ditt fordon som vapen. METAGAMING = Du tar out of character information till din karaktär

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja mycket har spelat på många andra servrar och jag har över 3 tusen timmar på fiveM, så jag har mycket erfarenhet inom svenska seriösa rp servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det var bra så

jag skrev samma som min förra ansökan.. Men blev bara nekad för jag inte hade 3 månaders gammalt discord konto

Nekad.
Anledning:
Loggsen visar att du är permanent bannad, vi är medvetna om att du kan spela utan att ens ha fått unban.
Överklaga här: https://www.unive.se/form/31/select

Du får ansöka igen efter din ban överklagan blir accepterad. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka