Accepterad Knugen_ | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knugen_

Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799643140/

Ditt Hex-ID: 11000013207e204

Vad är din discord tagg? klingann

Vem var det som bannade dig? Pacdon tror jag la bannen!

Bild på banmeddelande: univebann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag satt och åkte bil med superdanne69, denna bilen är ganska buggad och känslig så från ingenstans så flög den typ upp i luften (och voltade(?) enligt staffs. På min skärm voltade vi i vilket fall inte. Danne och jag rpade inte så värst mycket på skador och danne forsatte åka direkt när vi var på däcken igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och danne skulle åka och ta över området vid skroten, de gick dock inte riktigt som planerat då min bil gick sönder och fick slut på soppa. Vi valde då att åka in till gsf och ta någon hyfsad bil, (vad vi trodde var hyfsad iaf). Denna bilen visade sig vara rätt buggad så när vi började närma oss detta området som vi skulle tya över så flög bilen upp i luften, kommer inte riktigt ihåg var de var som gjorde att vi började flyga med bilen men det var verkligen inte något stort föremål iallafall. Men Danne och jag rpade alldeles för lite på skadorna och danne forsatte sedan köra och sedan ta över området, när vi väl tar över området blir båda freezade och ombedda att hoppa support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en korrekt utlagd bannlysning.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad typ 16 gånger tidigare, skulle säga att ungefär 13-14 har varit felaktiga. Den som dock sticker ut är när jag var blacklistad i ungefär ett halvår innan jag ens försökte komma tillbaka till unive. Jag har självklart tagit lärdom av dessa, speciellt den blacklisten eftersom att jag fick sitta ut ett extremt långt straff för mina dåliga handlingar som jag hade utfört de dagarna som berörde blacklisten. Jag fick t.ex en helt ny bild av de personerna som jag var "kompis" med och insåg att de helt enkelt sålde ut mig och försökte trigga igång mig för att göra riktigt konstiga saker bara för att jag ville förtjäna deras respekt. Sedan ska jag verkligen inte lägga allt på dessa individer utan har även lärt mig att stå på egna ben för mina egna misstag istället för att lägga över exakt allt på en annan individ.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja asså jag hade helt enkelt kunnat vara mer uppmärksam i spelet, dock så har det varit ganska svårt att hålla mig koncentrerad och bebrydd just idag då det har hänt en del grejer som jag gärna håller privat. Men som sagt,
1. vara mer uppmärksam på vad som händer
2. rpa på skador och inte missa det då det är en viktig del inom rollspelet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer ju självklart komma ihåg att inte göra sådana missar som jag gjort nu inatt och somsagt istället vara uppmärksam och med mer i spelet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag vill fan inte se detta hända igen. Sköt dig och håll dig till reglerna som vi har på servern.
Jag ger dig en chans...

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka