Accepterad Knugen_ | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knugen_

Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799643140/

Ditt Hex-ID: 11000013207e204

Vad är din discord tagg? klingann

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde offroad med våran koenigsegg gemera. Ser nu i efterhand hur det blir skevt i rpn.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja vi var i skottlossning mot oblock, dom ställde sig på berg och sköt på oss därifrån. Då sa han som satt i min bil att vi skulle köra upp bakom dom och försöka kidnappa dom. Jag som inte har kört unive och rp överlag på ett bra tag var övertygad om att man fortfarande får köra offroad med bilar sålänge dom är offroadkittade vilket jag hoppas att det fins en förståelse för. Men iaf, vi åkte upp bakom dom och sköt ner dom och försökte kidnappa, dom valde att fearrpa och skicka prio så vi stack därifrån. Nu dagen efter scenariot så blev jag bannad typ direkt när jag kom in.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde absolut fel, dock så tycker jag att jag som grön spelare med 0 banns sedan i somras förtjänar att få en förvarning innan jag blir bannad. Jag ska absolut veta om att de inte är okej eftersom att jag ändå har kört unive sedan 2021, måste dock ha missat det. Vad jag har lärt mig och visste innan jag blev bannad var att man fick köra offroad med offroadkittade bilar, mer än så har jag inte hört. I vilket fall som helst så förstår och respekterar wux beslut eftersom att jag gjorde ett tydligt fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 21 ggr sedan 2021, kommer inte riktigt ihåg eftersom att de var länge sedan jag spelade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade absolut inte kört offroad med koenigseggen om jag bara visste vad det hade för konsekvenser och vad staffs säger om det. Jag vet inte om jag kan utveckla just denna punkten eftersom att det är ett enkelt misstag med en enkel lösning.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, man får inte köra offroad om det inte är en större och högre offroadbil.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka