Nekad Knugen_ | Ban Överklagan [Harry.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knugen_

Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799643140/

Ditt Hex-ID: 11000013207e204

Vad är din discord tagg? klingann

Vem var det som bannade dig? Harry.

Bild på banmeddelande: asdasdasdasd.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att harry bannade mig för att jag tog spawnmenu ifrån sjukhuset till gänghuset. Så de är en ganska tydlig anledning enligt mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på sjukhuset igen efter ha blivit skadad i en tidigare skottlossning, sedan så tog harry mig i staffsamtal och sa att jag skulle hoppa till supportkanalen. Jag hoppade dit och fick reda mer på vad jag hade gjort och accepterade det helt enkelt, just eftersom att jag förstod hans synvinkel på det hela redan från början.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ska vara helt ärlig med att det var en ban som var utplacerad på helt rätt grunder, själv hade jag också bannat om jag såg någon som gjorde något liknande. Jag valde helt enkelt att ta spawnmenu från sjukhuset för att transportera mig snabbare till gänghuset igen, detta gjorde jag eftersom att mina vänner inte väntade utanför och inte hade planer på att åka tillbaka till sjukhuset (fick reda på det efter att jag ringt dom ingame flertalet gånger). Efter en kort stunds väntade började det strömma in prios i våran gruppchatt ig, jag klickade ut dom och såg att det var precis utanför gänghuset. Jag insåg då att mina gängmedlemmar och vänner faktiskt behövde hjälp och aggerade bara på första och snabbaste sättet jag kunde komma på, vilket då var att ta spawnmenu för att sedan kunna springa ut från gänghuset och hjälpa mina grabbar.

Detta var alltså en rätt placerad ban som jag respekterar till 100%.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 19 gånger på unive tidigare, skulle säga att minst 75% av dessa bannlysningarna har varit felaktiga däremot, jag har en rättslig blacklist för clogg, revive och lite annat skit som jag ångrar grovt, jag har även en powergaming bann och lite andra småbanns om jag får säga de själv. De flesta bannsen av dessa 19 har som sagt varit felaktiga (jag har fått unbann utan några större problem inom en timme.)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det finns flera alternativ på denna frågan från min del. Första är att jag hade kunnat vänta på mina vänner kvar på sjukhuset istället för att ta spawnmenu direkt eller så hade jag kunnat springa ut från sjukhuset till närmsta garaget för att plocka ut en bil och sedan åkt hem till ranchen. Efter att jag hade kommit till gänghuset på något av dessa sätten så hade jag kunnat quitta eller ta spawnmenu för att gå och käka som planerat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självfallet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka