Inaktuell Knugen_ | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knugen_

Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad heter du på discord? klingann är min tagg, knugen är mitt namn

Ange ditt födelsedatum 30 Juni 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har varit medlemskapsansvarig/staff tidigare och känner verkligen suget för att komma tillbaka till det. Jag känner ett stort driv inom mig att utveckla unives rpnivå och medlemsbas. Just nu har jag även velat göra något annat och prioritera lite före min rp för att komma längre än jag någonsin gjort. Jag har även sett att spelarantalet har minskat en hel del och jag hade verkligen velat hjälpa till för att öka på dessa siffrorna igen.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har ett väldigt bra driv för unive och investerar mycket tid på servern och vill somsagt endast serverns bästa genom att rekrytera nya och fräscha medlemmar som har samma tänk om unive som mig och många andra. Eftersom att jag har varit staff och medlemskapsansvarig tidigare så vet jag även hur allt fungerar, allt från discorden till forumet och fivemservern. Jag har under en längre tid känt att mitt sug för rp har minskat och minskat, därför vill jag ta in lite ändring i mitt spelande överlag och pröva på något "nytt" som inte riktigt blir nytt då.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta alla medlemmar och ickemedlemmar på ett vänligt sätt där man inte sätter sig och börjar hetsa och hålla på och snacka skit om folk med mera. Oavsätt om man är ovänner sedan tidigare så tycker jag att man ska hålla en bra ton och inte sitta och säga massvis av skällsord till varandra och liknande. Man han ha lite som minnesregel att man alltid ska prata som om de vore en bra kompis man pratar med.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja göra det till en unik upplevelse där man kan vända sig till vilken medlem som helst och få ett bra och vänligt svar på sin fråga. Jag vill att alla medlemmar ska känna sig välkomna på servern.
De som är något av det viktigaste att lösa enligt mig är att seriösa intervjuer ska tas så att man kan förbättra rp-nivån på många olika sätt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att man ska vara mogen och att man ska kunna använda sig utav sitt sunda förnuft. Något som jag har märkt mycket är även att folk tänker att de är okej att bryta mot "små/enkla" regler utan att det ska åtgärdas. Detta mindsettet skulle jag säga är något som inte hör hemma på unive.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag hade kännt ett ansvar att dels hålla koll så att medlemmarna på unive sköter sig, även att rekrytera nya medlemmar som kan följa de kraven som finns på servern. Jag hade även haft ett ansvar att utföra mitt jobb på ett korrekt och bra sätt för att skippa korruption och liknande som jag vet kan ske.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv typ varje dag med allt mellan 2 till 5 timmar, kan vara mer ibland på typ helger och sånt, och mindre på vissa veckodagar när jag har träning och liknande.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ^^Angående den övre frågan, just nu känner jag inget behov av att vara staff, men om det skulle framkomma att jag skulle få bli promotead till helper hade jag inte tackat nej till det. Mitt största mål är väl att bli en hyfsat hög och framgångsrik staff som kan hjälpa unive frammåt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka