Accepterad Knugen1337 | Ban Överklagan [william.9.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knugen1337

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199707683683/home

Ditt Hex-ID: steam:110000168277b63

Vad är din discord tagg? Knugen7k

Vem var det som bannade dig? William.9

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag bröt mot ”Fearrp” regeln, jag är ny till fivem och jag kan inte alla regler, efter denna ban har jag läst igenom alla regler ordentligt och allt sitter nu kan alla regler, jag ber om ursäkt för att jag bröt mot regeln jag är ny som jag skrev och kunde inte alla regler när detta hände, men efter jag fick ban löst jag på allt och kan alla unives regler nu, detta kommer aldrig ske igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en grabb som riktade pistol och då sprang jag runt som ingenting= jag bröt mot Fearrp regeln,fast jag egentligen skulle ha rpat rädd, som jag skrev är jag ny till fivem så visste inte detta när jag gjorde det men nu har jag läst på alla regler och vet vad man får och inte får göra så detta kommer inte ske igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban jag fick ban för jag bröt mot regeln Fearrp, jag är ny till fivem och ber om ursäkt att jag inte visste om denna regel som jag skrev har jag läst igenom alla regler nu efter jag fick ban och jag vet vad man får och inte får göra så jag vet vad jag ska göra nästa gång detta händer.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag är ny till fivem det här var min första ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade rollspelat rädd då man ska göra det om någon riktar ett vapen mot en tyvärr visste jag inte detta då men jag har läst på och kan alla regler nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen, jag lärde mig att läsa igenom alla regler så jag kan dem tills jag ska rp, jag hoppas att ni tar emot min ursäkt för mitt fel och detta kommer aldrig hända igen, jag har läst på alla regler och jag kan dem nu, jag lovar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår, jag vill verkligen be om ursäkt för detta och jag lovar att aldrig göra om det jag kan reglerna nu så det kommer inte hända igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka