Vidare till intervju Knugen123. | Chef-jobb ansökan [Antagen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knugen123.

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
69
Reaction score
11
Vilken chefs-position ansöker du till? Mekonomen

Vad heter du i verkligheten? Oscar

Vad är ditt användarnamn på discord? knug123.

Ange ditt födelsedatum: 11 Januari 2010

När fick du medlemskap på Unive? 24 Oktober 2024

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag är just nu bitr chef på Mekonomen. Jag har en väldigt hög och seriös rp nivå .Jag har jobbat där sen jag började på unive. Som bitr chef lär man säg mycket om interjuver hur man hanterar arga kunder med mera hur man sköter chef jobbet på ett bra sett Men nu är jag sugen på att prova nytt Man lär sig även hur man jobbar under hög press.. Så jag kan ganska mycket om chefs arbete med hur man gör i discord och in game. Så jag vet hur man skaffar en bra arbetsmiljö för alla anställda. Så jag har väldigt mycket kunskaper om hur man bygger upp ett bra arbets team. Jag vet även mycket om hur man anställer bra folk som har mycket kunskaper om yrket.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer med meko det är att försöka göra stora ändringar jag vill tillexempel ta tillbaka dom gamla lagning sättet alså en f6 meny. För dom måste man skriva /me när man lagar vilket gör att vi kommer höja våran rp nivå när vi lagar bilar mm. Sen villl jag även att det kasnke måste ta 5 min att laga en bil felsöka kolla efter skador på dörrar kanske titta vad som har hänt osv. För jag villl som sagt överlag höja rp nivån grovt på meko mycket lall. Sen vill jag även försöka byta lokal med hjälp av jobb ansvariga. Sen kommer jag göra så att vi blir lite hårdare på frågor För folk ska vara lite kunniga inom bilar. Vill även försöka göra så att vi kan bärga igen. Kommer även hålla några eller ngt event det kommer vara typ car meet och alla på meko är där vissar upp sig och går runt och lagar

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer vara typ 6 timmar på en vanlig dag mer på helger men kommer alltid kunna nås på dc
har en annan karaktär som ska användas

Har du läst våra grundregler? Ja

+rep han kommer göra ett sånt bra jobb han är redan bitr men jobbar på som fan asså hoppas han blir chef

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka