Antagen ANTAGEN | miiniTurtlee | Chef-jobb ansökan [Bahamas] [T] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

miiniTurtlee

Icke Medlem
Meddelanden
148
Reaction score
9
Vilken chefs-position ansöker du till? Bahamas

Vad heter du i verkligheten? Elaiza men går ofta efter Miini

Vad är ditt användarnamn på discord? Miiniturtle

Ange ditt födelsedatum: 27 November 1995

När fick du medlemskap på Unive? ca två år. men tog en paus o kom nyligen tillbaka

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef har varit chef på galaxy, auto o mc. samt att jag har irl jobbat på klubbar och varit bartender chef.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? För de första så är min tanke på att gå igenom all personal som finns där nu o rensa ifall om de finns folk som har varit oaktiva. Gå igenom med dom som vill vara kvar och se vad som har varit bra och dåligt och se vad vi kan göra bättre. Mitt mål där är även att jag vill ha en personal som jobbar där som jag kan lita på att dom kommer kunna sköta de snyggt även om jag inte kan vara på plats. tex. om jag är bortrest.
Jag kommer alltid se till att de blir de bästa hos oss. med roliga event o både för alla samt privata personer som kommer och gör bokningar hos oss. inne hos oss kommer vi se till att de kommer vara öppet varje helg. samt vissa veckodagar.
Mitt störta mål är att alla ska alltid ha trevligt när de kommer till oss, men även att dom som är hos oss ska skapa dom roligaste minnet från oss.
Jag vill att alla ska trivas hos oss och känna sig välkomna.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer att ha tiden som finns för att vara chef.

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
+rep hon kan sin sak och hon är jävligt bra på rp

+rep Hon är jäklig duktig som chef i det mesta! Hon gör rp roligt och bra på hennes sätt. <3

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Grattis!

Du har valts ut som chef till Bahamas Mamas.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka