Ej Antagen Knugen123. | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knugen123.

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
69
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? oscar

Ditt discordnamn: knegge1

Ange ditt födelsedatum 11 Januari 2010

Varför ska just du bli staff? Jo jag borde bli staff för jag har lite tidigare erfarenheter inom staff arbetet jag har även en väldigt god ton emot alla jag möter som till exempel i supp och även mer grejer. Jag håller även alltid en professionell nivå på mitt arbete är även väldigt noggrann med mitt arbete över lag. Jo jag vet även hur det mesta staff arbetet fungerar på unive så det komme hjälpa enormt för mig personligen. Jag har rpat på serven ett tag nu så jag har lärt mig hur man hanterar dom flesta då jag har varit chef

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker just nu att det börjar bli mer problem på serven alla bara skjuter och jag har tröttnat på det så därför söker jag till stafr för att hjälpa till att fixa det och sen är väl det generellt lite lalligt men det är svårt att fixa pga av alla icke medlemmar på servern

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? ? Det är väldigt viktigt att vi har en bra kommunikation mellan varandra för det underlättar det mesta sen är det väldigt viktig att man kan ha olika tankar om senarion. Det är även väldigt viktigt alla staffs har en bra god ton emot varnarda för om alla sitte och bara pratar på blir det inge bra alla måste sammabetta

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jo man måste alltid hålla en god ton emot alla man möter för om man inte gör det håller man inte standarden på unive och det är bökigt viktigt att agera professionellt för om man inte gör det och är arg när man sitte och försöker hjälpa så man måste slltif hålla en god ton emot alla

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? o jag kommer balansera upp det på ett bra sätt då skola är ganska ling just nu

Hur länge har du spelat på Unive? 21 oktober 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff för inte jätte länge sen man jag hade inte tiden som jag har nu att lägga ner på staff arbete

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? ne

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka