knubbråtta | Whitelist ansökning [AlenK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

knubbråtta

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/gbtq-qchc/bdkrjrrw

Vad är ditt namn i verkligheten? oscar jonsson

Vad är ditt discord namn? knubbråtta#1295

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter oscar jonsson och han är 17 år gammal. Han hade inte den bästa uppväxten. Hans morsa var alkolist och hans farsa var en mycket drog beroende person. Hans farsa brukade köpa droger för Oscars vecko-peng. Han hade inte så många vänner i skolan och blev mobbad av alla. Han har försökt att få jobb men det har inte gått bra. Han försökte bli polis men polisen sa att han kunde för lite och han skulle försöka ngt annat. Just nu så jobbar han hos postnord och han brukar jobba över för att slippa att åka hem.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli White listad för att jag vill jobba med mer jobb för just nu har jag inte så mycket att göra och det är svårt att få pengar och jag brukar ofta fråga om dem billigaste bilarna. Jag är bra på att roleplaya eftersom att när jag pratar med folk som jag skjutsar och hjälper så brukar det bli en lång konversation. Jag är inne på servern jätte ofta ganska tidigt och spelar till ganska sent. Jag har snackat med några som är White listade och dem säger att det är jätte roligt när man är White listad så jag hoppas att jag nu för tredje gången kommer in till intervjun.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli white listad för att jag och min kompis ska börja spela på den jätte mycket och jag vill kunna skaffa pengar lite lättare för att postnord så får man inte så mycket. Jag vill också ha roligt med mina kompisar.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade den när jag letade efter en svensk Rp server och när jag såg och joinade hur servern va så tyckte jag att den var jätte bra!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål att utveckla min roleplay och kunnaha kul med vänner och folk som kan möjligtvis bli mina framtida vänner.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej. Ibland så spelar jag på en server som heter impulse 99.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka