Nekad KnoxBlox08 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Knoxen

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198874714515/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Lembäck

Vad är ditt discord namn? KnoxBlox08#6656

Vad är ditt födelsedatum? 10 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är mycket hjälp sam och vill alltid vara det och jag gillar att ha ordning i staden och runt om mig och jag vill kunna hjälpa folk med doms bilar älskar bildar och motorer

Varför ska just du bli whitelistad? Därför jag vill bli whitelistad är för att jag vill kunna hjälpa folk med allt och kunna jobba bra och jag vill kunna ha seriös RP och att ha koll på folk i staden så att dom sköter sig

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? så jag kan hjälpa till i servern är villig för vad som helst älskar att hjälpa till

Hur hittade du Unive? En kompis sa att jag skulle gå med i Unive servern och då gjorde jag det och jag älskade servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna hjälpa så många som möjligt och att hjälpa alla nybörjare i Unive servern och att få bättre RP

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja Jag har spelat LSPDFR i 1 år och kört seriöst och vet hur man kör riktigt på vägarna och vad alla skyltar betyder

Tillbaka