Accepterad Knoddas12 | Medlem ansökning [duck]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knoddas12

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Odin

Vad är ditt discord namn? 2fast4yougasgas

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik Andersson 37

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Erik kommer från en stökig stad med mycket kriminalitet men Erik va inte som alla andra utan han var på den rätta sidan på polisens sida och han hjälpte till med att bekämpa dem kriminella. Men nu är Erik trött på kriminaliteten så han vill stoppa alla brott och göra sverige fint.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mins framtidsplaner är att kunna skaffa vänner och ha det kul. Jag vill ansöka polisen och kunna stoppa allt kriminellt i denna stad. Jag vill också ha en roadtrip med mina vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och roliga scenarion. Unive verkar som en bra stad med seriösa rp scenarion vilket lockade mig hit.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man t.ex ska låta den andra personen också vinna men inte göra göra så att det syns när man låter den vinna. Utan man ska göra så att det blir 50/50 chans att man vinner.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, det har jag inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? T.ex RDM= Att man dödar personer utan andledning. Vdm= Att man använder ett fordon som vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag kommer bidra bra till rp och skapa bra scenarios i olika lägen! Tack för att ni finns och hjälper mig att göra en ansökan

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga - Duck

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga - Duck

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka