- Meddelanden
- 146
- Reaction score
- 6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen
Vad heter du IRL? Lucas
Vad heter du på discord? Knivinge#2383
Hur gammal är du? 13 år gammal
Hur länge har du spelat på Unive? sedan 22 Oktober 2021
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer göra jobbet aktivt och hitta arbetare som kommer kunna jobba regelbundet och göra jobbet aktivt igen så alla spelare på servern kan använda sig av våran lagnings erferenhet.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på mekonomen och även falck innan och sedan ett par gäng med lagning som jag har varit med i.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer kunna vara inne ungefär 4-5 timmar om dagen på helger kommer jag vara inne mer än 4-5 timmar.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag skulle fortsätta rollspela på Unive om jag inte blev chef ja.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.
Har du läst våra Regler? Ja flera gånger.
Vad heter du IRL? Lucas
Vad heter du på discord? Knivinge#2383
Hur gammal är du? 13 år gammal
Hur länge har du spelat på Unive? sedan 22 Oktober 2021
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer göra jobbet aktivt och hitta arbetare som kommer kunna jobba regelbundet och göra jobbet aktivt igen så alla spelare på servern kan använda sig av våran lagnings erferenhet.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på mekonomen och även falck innan och sedan ett par gäng med lagning som jag har varit med i.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer kunna vara inne ungefär 4-5 timmar om dagen på helger kommer jag vara inne mer än 4-5 timmar.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag skulle fortsätta rollspela på Unive om jag inte blev chef ja.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.
Har du läst våra Regler? Ja flera gånger.