Nekad Knivinge | Ban Överklagan [Filiri]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MOMOMOMOMOMOMOMO

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198273933939/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:110000112b23273

Vad är din discord tagg? Knivinge

Vem var det som bannade dig? Filiri

Bild på banmeddelande: filiri.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? På grund utav suntförnuft för jag slog ner en polis inne på polisstationen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev gripen och tagen till häktet. När vi stog och dom skulle ta bild på mig till häktes rapport inne på stationen så tar dom av mina handbojor jag tar då chansen att försöka fly så jag slår ner polisen sen försöker dra därifrån när jag börjar slå blir jag nerslagen och dör, då när jag blir tagen till sjukhuset kommer en kille och tar mig ifrån polisen och drar iväg så jag blir fri.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta var ingen felaktig ban utan de var en ban som var giltig men vill ha en unban då jag lärt mig av mitt misstag och detta kommer aldrig ske igen eftersom det är ett regelbrott som brytits.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har ja.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte slagit ner polisen utan bara tagit att jag blev gripen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och det kommer inte hända igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag.

Tillbaka