Nekad Knivinge | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MOMOMOMOMOMOMOMO

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198273933939

Ditt Hex-ID: 110000112b23273

Vad är din discord tagg? Knivinge

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Spoof.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev förmodligen bannad PGA att jag har varit inne på ett annat discord konto och varit inne och kört Unive, jag har inte ett nytt steam inte köpt någon spoof eller något sånt utan jag kollade på min ban inne på Unive för att se bara att det är kört för mig liksom för jag var bannad. Men då så inser jag att det kommer inte fram något ban meddelande utan loadingscreen kommer fram på skärmen då förstår jag att jag inte är bannad längre. Jag kollar då i min discord för att se om jag är unbannad vilket jag inte är, så jag går då in på ett annat konto som jag har och vet att jag är med i Unive discorden på. Jag ansöker om medlemskap tar min intervju för test medlem och är inne och RPar. Jag RPar inte kriminell eller så utan jag är polis det går ganska mycket åt helvete ett par dåliga beslut så var det en ban som jag fick jag gör då ingen överklagan utan jag skiter i det och spelar CS ist efter typ 2 veckor försöker jag ansluta till Unive igen och då kommer detta ban meddelande upp ^^ Och då är jag då bannad fö

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade spelat två veckor tidigare och var nu på väg in för att se om min tidigare ban var borta när jag ser att jag var bannad för spoof.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle vilja säga att detta är en felaktig ban absolut. För om jag hade spoofat från början så hade jag ju inte varit bannad nu? då hade jag ju bara spoofat återigen och bli obanbar men det är jag ju it??.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har ett par tidigare banns och det är inget jag är stolt över men just denna så tycker jag inte att jag har spoofat utan bara inte uppgett mig för att vara Knivinge.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skitit i att vara inne på ett annat discord konto och gjort ban överklagan ist.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska försöka dölja vem jag är egentligen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag klart och tydligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka