Antagen Knivinge :) | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knivinge :)

Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Ditt discordnamn: Knivinge

Ange ditt födelsedatum 8 Maj 2009

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag spelat på servern ett bra tag och känner att jag inte riktigt gör något för servern utan bara är inne och spelar, vilket självklart även det hjälper servern genom att folk är inne och spelar men jag känner att jag vill göra något viktigare än att bara RPa så därför vill jag bli staff så jag kan göra något viktigare och kunna hjälpa till med att få bort problemspelare och bara folk allmänt som inte följer reglerna. Men jag vill även hjälpa folk som är nya till servern men även dom som inte är nya som kanske vill ha en förtydligen när det gäller vissa saker. Så jag vill helt enkelt bli staff för att kunna göra något viktigare på servern och kunna hjälpa till för att få servern så bra som möjligt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag skulle säga att just nu är det lite små saker som inte funkar på servern så som lallande och liknande. Jag tycker personligen att det har blivit mycket bättre med krim RPn och det inte är lika mycket skottande. Och eftersom jag varit polis den senaste månaden så tycker jag att vi har ganska bra insikt i krim RPn och jag skulle säga att folk försöker mer att tjäna pengar och inte skotta så mycket som jag vet det har varit tidigare. Så jag skulle säga att det som inte fungerar just nu på servern är att hålla en seriös RP utan folk lallar bara och försöker knappt RPa.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle säga att om man ska lösa lallandet så måste man specca i områden där mycket folk hänger, de vill säga i grove, trygghansa och ibland piren. Och om man hjälps åt att specca dessa områden så kan man minska lallandet genom varningar vid mindre lall eller i värsta fall ban ifall folk t.ex inte lyssnar på varningen eller lallar ganska mycket och inte verkar ha någon lust för att vara seriös.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Enligt mig skulle jag säga att man agerar professionellt genom att vara trevlig och hjälpsam inom staff arbetet. Men jag skulle säga att det främst är att man ska vara snäll och trevlig emot alla spelare men även staff teamet.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer lägga den mesta tiden på staff arbete, och eftersom det snart är sommarlov så kommer jag och många andra vara lediga och då kan man spela mer och man har inte så mycket för sig om dagarna. Men om det skulle vara något och jag skulle göra något speciellt så kommer jag rapportera in det och skriva i inaktivitets kanalen och meddela att jag kommer vara borta till exempel över dagen. Sen kommer jag förmodligen inte RPa lika mycket när jag är staff utan kommer prioritera staff arbetet men sen kommer jag självklart RPa lite med eftersom då får jag även en inblick i RPn och kan se bristerna mer tydligt.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har varit med i discorden sedan 3 september 2024. Men jag spelade på servern för första gången i oktober 2021 och har spelat till och från sedan dess.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff en gång tidigare men det var 3 år sedan och mycket har ändrats sedan dess så skulle säga att jag är mer eller mindre nybörjare.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag är beredd att jobba med alla områden men det är dessa ovan jag är mest sugen på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka