Inaktuell Knivinge | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MOMOMOMOMOMOMOMO

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Ditt discordnamn: Knivinge

Ange ditt födelsedatum 15 Oktober 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff då jag är en spelare som vet hur andra rollspelare fungerar och att det är för många skottglada personer på servern jag kommer jobba för att få bort detta problem som då är så kallade "problem spelare" Jag vill verkligen inte att såna människor ska vara kvar på servern då dom inte passar in på servern. Jag kommer vilja arbeta med såna spelare för att få servern så perfekt som möjligt, jag vill jobba med servern så att den blir så perfekt som möjligt och så bra som möjligt och alltså kunna få bort alla som inte hör hemma på servern. Vet att jag själv kan klassas som "problemspelare" i vissas ögon men det ger mig då en bra syn på alla spelare som inte kan följa reglerna eftersom jag har rpat krim ganska länge och även rpat med folk som inte följer reglerna så vet vilka som inte passar in på Unive jag har ju fått mina åtgärder för det alla regelbrott som jag gjort och vet att det är fel och vill ju själv att andra ska förbättra sin rp.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Skjutandet tycker det skjuts allt för mycket i nu läget, jag vill förbättra allt detta och då få en bättre social rp och få folk att kidnappa istället för att bara skjuta skjuta och skjuta hela tiden som det är just nu! Jag vill förbättra all rp på servern och få en strukturerad rp nivå som jag vet kan bli på servern då det var varit bättre innan.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jobba sten hårt för att hitta dessa spelare så dom kan få åtgärder eller bara prata med dom så dom förstår att dom gör fel och vad som kan bli konsekvenserna även vara aktiv i dcn så folk förstår vad som är problem och att dom själva åtgärdar det och kan få en uppfattning på att detta är ett problem som vi håller sten hård koll på det och att alla kommer att tas itu med tillslut.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag skulle säga att man är trevlig emot alla och håller en professional nivå när det gäller staff arbete och inte vara otrevlig emot någon oavsett om dom är det mot dig själv då försöker jag bara att lugna ner dom och ber dom hålla en professional nivå dom med så vi slipper med onödigt bråk.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vardagar: 16-22:30
Helger: 13-01:30 ish
Lov: När jag vaknar - 02 - 05 ungefär

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 22 oktober 2021.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff innan så jag kan alla kommands utantill så det kommer inte vara några problem här är några exempel
/noclip man går in i noclip
/togglename man ser namn och id
/id man ser id
/spec man får upp en lista med alla spelarna man kan specca
/m (id) Skickar ett pm
/svban man ger en timmes ban
/ban (id) (tid) (anledning)
/unban (hex) man unbannar
/kick (id) (andledning)
/ped (id) man ger någon pedmeny
/skin (id) man ger någon skin
/ooc man skickar ut medelande till servern.
/freeze (id)
/unfreeze
/who (id) ser roller på personen
/sc man skriver i staffchatten
/sv man skriver i servervakt chatten.
/spec (id)
/goto (id)
/dv och radie.
/revive (id)
/giveitem (id) och item namn
/setjob (id) (job) (grade) man ger någon ett jobb
/setgang (id) (job) (grade) Ger någon gäng jobbet
/addkey Jag ger mig en nykel
/v (spawnnamn) Man spawnar bil

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är redo för att jobba med allt men dessa är dom som jag är mest interreserad utav i nuläget.

-rep Problematisk spelare som själv inte följer serverns regler & blir hetsig när han ej får som han vill.

Sätter denna på ”inaktuell” då en rensning sker. Var vänlig och skicka in en ny staff ansökan.

Tillbaka