Dubbelpost Knivinge | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MOMOMOMOMOMOMOMO

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Ditt discordnamn: Knivinge#2383

Ange ditt födelsedatum 29 Oktober 2009

Varför ska just du bli staff? För jag har spelat på Unive i ett och ett halvt år och när jag började var detta en perfekt server och ingen lallade men nu känns det som att folk har börjat lalla lite för mycket och det vill jag som alla andra i staff-teamet ska sluta
och lall ska inte finnas på Unive och jag kommer jobba dag och natt för att se till att lallare inte ska finnas någon stans inte i gänghus inte på piren/torget inget lall överhuvudtaget det är inte jätte mycket lall men det ska inte vara något lall för detta är en seriös rp server och man ska inte lalla på denna server för ska man lalla kan man spela något annat vad som helst annat inte på Unive för Unive roleplay är en seriös rp server och ingen lall server ska man köra på Unive ska man läsa reglerna och sedan spela efter dom som alla andra spelare på Unive. Jag kommer vara aktiv dag och kväll för att kunna hjälpa folk med problem både ingame support eller donation för att alla på Unive ska ha det bra och kunna rpa utan lall och andra fel jag kommer jobba stenhårt för att alla ska vara nöjda och kunna ställa frågor i pm om allt som har med servern att göra helt enkelt kommer lösa problem i ticket och kommer svara på alla frågor i pm som folk undrar eller om något inte funkar som det ska på servern t.ex buggar och annat sedan ta det högre upp så dom i ledningen får reda på det så alla kan rpa felfritt och alla spelare är glada och fortsätter spela på Unive och rekommenderar till sina vänner så vi får nya spelare som är intresserade av seriös Roleplay och inget lall för är man intresserad av seriös roleplay är Unive den bästa servern att spela på.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vardagar: 16:00-22:00
Helger: 12:00-01:00
Lov: 13:00-01:30

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sedan den 22a oktober 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff innan så jag kan alla kommands utantill så det kommer inte vara några problem här är några exempel
/noclip man går in i noclip
/togglename man ser namn och id
/id man ser id
/spec man får upp en lista med alla spelarna man kan specca
/m (id) Skickar ett pm
/svban man ger en timmes ban
/sqlban (id) (tid) (anledning)
/sqlunban (hex) man unbannar
/kick (id) (andledning)
/ped (id) man ger någon pedmeny
/skin (id) man ger någon skin
/ooc man skickar ut medelande till servern.
/freeze (id)
/unfreeze
/who (id)
/sc man skriver i staffchatten
/sv man skriver i servervakt chatten.
/spec (id)
/goto (id)
/dv och radie.
/revive (id)
/giveitem (id) och item namn
/setjob (id) (job) (grade) man ger någon ett jobb
/addkey Jag ger mig en nykel
/v (spawnnamn) Man spawnar bil

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan tänka mig att jobba med alla men dom är jag mest intresserad av.

+rep Helt okej rollespelare, dock inte så bra att stoppa tjuvjakt. Mvh Geggago, Vroxy och Bjorklund. 😎

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka