Nekad Knivinge :) | Ansökan till Servervakt [Vilgot2829]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knivinge :)

Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad heter du på discord? Knivinge

Vad är ditt Hex:ID 110000112b23273

Ange ditt födelsedatum 24 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. När skolan börjar igen så kommer jag vara ig ungefär mellan 16-23
Sen på helger och lov är det mellan 14-04

Hur länge har du varit medlem på Unive? Lite över 3 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Runt 50 banns från 2021-2022 när jag började spela så var jag inte riktigt så bra på att följa reglerna.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter är en vanlig spelare med ett par perms som underlättar för staffs, och som även har lite enklare (enligt mig) att få bort spelare som inte ska vara kvar efter som det en vanlig spelare och det är ju också en sv och det är som sagt enklare att få tag på dessa spelare där staffs kanske inte har så mycket uppsyn eller liknande.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern så jag kan hjälpa till att få bort buset från servern och alltså hjälpa staffs och alla andra spelare på servern att kunna bli av med lallare och "småregelbrytare" så att säga.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är om man till exempel skulle kicka någon i Marja-Lisa kö:n för att man vill komma längre fram och få hjälp snabbare. Eller om man blir jagad av polisen eller dom man har gängkrig med så lägger man in sitt vapen i handsfacket och sedan dvar sin bil så man inte blir av med det.

Nekad.

Anledning: Du har fått indragen servervakt 2 gånger tidigare och uppnår tyvärr inte kraven

Du kan tyvärr inte söka till servervakt i nuläget.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka