Accepterad Knivinge | Ansökan till Servervakt [RAKETEN_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MOMOMOMOMOMOMOMO

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? Knivinge#2383

Ange ditt födelsedatum 29 Oktober 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar: 16:00-21:30 ungefär Helger: 12:00-01:00 ungefär.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 7 månader ungefär men har spelat på unive och varit medlem sedan 22 oktober 2021.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 25 gånger (Gick inte bifoga bild)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en vanlig spelare som har tillgång till att kicka/banna och kan då underlätta för Staffs genom att kicka eller banna en timme det beror på vad spelaren har gjort för något dom ser då till att inte lallare existerar på servern för kan man inte rpa bra ska man lära sig så man inte gör samma sak igen. Man kan även dva bilar som bara står mitt i vägen så andra spelare inte kör in i dom och deras bil går sönder eller något annat.

Varför vill du bli servervakt på servern? ag vill bli servervakt för jag vill lära folk som inte följer reglerna och tillexempel kicka dom så dom fattar att man inte ska göra så och jag har även andra vänner som är servervakter och känner tre som har varit staff/mod så kan reglerna utantill ungefär men jag kan dom viktigaste som: sunt förnuft, pwg, meta, RDM, VDM och fearrp m.m. Och det är även dom vanligaste reglerna som brytts och jag tycker personligen att inga av reglerna ska brytas för regler är till att följa om man inte är intresserad av att följa reglerna så behöver man inte köra rp enligt mig.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse kan va om man tillexempel ressar någon eller sig själv i scenario eller om man kickar/bannar bara för att man har tillgång till att göra det. Eller om man tillexempel har ett vapen på sig och blir jagad av polisen eller någon annan spelare som vill döda dig och så lägger du ditt vapen i ditt handskfack och dvar bilen för man inte vill bli av med sitt vapen och det skulle jag säga är powergaming för att man spelar för makt och pengar och inte vill att dom ska ta vapnet ifrån dig. Eller om man har vapen och polisen kommer och man kickar/bannar dom för man inte vill bli av med vapnet och det är också powergaming

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka