Nekad Knivinge | Ansökan till Servervakt(Azzer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MOMOMOMOMOMOMOMO

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? Knivinge#2383

Ange ditt födelsedatum 29 Oktober 2009

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 11:00-23:30 ungefär alla dagar om jag inte är i skolan eller gör något annat.
Och varannan helg kommer jag spela från 11:00-01:00 eller senare

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem den här gången i ungefär två månader men har varit medlem innan det också i ett halvår ungefär.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 22 gånger (vet ej hur man bifogar bild)

Har du varit blacklistad någon gång? Ja

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig är en vanligspelare men kommands att kicka eller sv banna folk när dom gör regelbrott och som hjälper att lära folk rpa bättre genom att t.ex kicka och sen skriva vad hen gjorde fel så dom sedan kan lära sig.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? För jag abusear inte sv rollen utan jag hjälper folk att lära sig rpn bättre och att folk inte lallar och sen är jag även aktiv varje dag så jag kommer lägga min tid på servern och kommer kunna hjälpa mycket.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? en bra servervakt är en person som kan hjälpa höja rp nivån och hjälpa servern och som inte abusear sin sv roll som att kicka eller banna för att men t.ex kallar hen idiot så bannad hen en utan dom ska hjälpa folk inte bara spela för att dom har makt och har tillgång till kommandsen.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt sv abuse är till exempel om man har blivit ner skjuten i en scenario och revivar sig själv för att vinna scenariot eller om man till exempel blir jagad av polisen som krim och lägger in sina vapen i handsfacket och dvar bilen för att inte åka fast, korruption är till exempel om ens vän blir skjuten och är död så revivar man så att kompisen kan hjälpa dig och man bannar motståndaren för att hjälpa sin vän.

Nekad!, Plagiat!
"sv abuse är till exempel om man har blivit ner skjuten i en scenario och revivar sig själv för att vinna scenariot eller"

Din servervakts ansökan har blivit nekad Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka