Inaktuell Knivinge :) | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knivinge :)

Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad heter du på discord? Knivinge

Ange ditt födelsedatum 9 Juli 2008

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ansöker till MA eftersom jag vill kunna hjälpa till och lösa in flera medlemmar så att servern kan växa och bli ännu större än vad den är redan. Och eftersom jag är en aktiv och driven så det är ett plus ifrån mig, så jag kommer kunna ta in medlemmar varje dag och hoppas att jag kan visa framfötterna så i framtiden jag kan bli staff och hjälpa till mer på servern än vad man gör som MA. Anledningen till att ni ska välja mig är att jag är driven, kreativ, jag är bra på att lyssna och jag är snäll emot alla oavsett om det är emot folk som ansöker om medlem eller om det bara är spelare så är jag alltid glad och trevlig emot spelarna på servern. Jag kan lova er detta och jag kommer vara en utav dom aktivaste om jag blir intagen till MA teamet.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni ska ta in mig eftersom jag är en driven person som vill hjälpa servern så gott jag kan jag kommer vara aktiv varje dag och kommer kunna ta medlemskaps intervjuer och ansökningar varje dag och det kan jag lova att jag kommer vara skit aktiv och vara inne varje dag och specca samt ta medlemskapsintervjuer och ansökningar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag kommer vara snäll och trevlig emot alla som jag snackar med och tar på intervjuer, jag kommer även lära nya spelare om regler om dom inte har så mycket koll så hjälper jag dom att få koll på reglerna och så dom kan RPa ingame på ett snyggt sätt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja göra så att om man har varit perma bannad eller fått indragen medlem på de senaste så ska man kunna fler regler samt kunna visa att dom kan RPa och även att deras test medlem ska vara längre eftersom dom har visat att dom inte kan sköta sig på servern och man måste vara säkra att dom ska sköta sig denna gången så dom inte gör samma saker dom gjort tidigare.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dom ska kunna alla regler, kunna RPa på ett bra sätt och sköta sig ingame sen ska dom ju självklart vara trevliga emot alla staffs och spelare och inte bete sig dåligt på servern.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag är med och bestämmer vilka som ska få bli medlemmar och inte och det skulle jag säga är en stor uppgift för man vet ju aldrig vad spelare man tar in gör på servern och inte.

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar: ish 16:00 - 22:00 Helger: 13:00 - 02:00,

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej jag tror det var allt :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka