Nekad KnivaBernard | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KnivaBernard

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jim

Vad är ditt discord namn? Bernard

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är John Gotti.
John är född och uppvuxen i ett miljonprogram, john har alltid haft lätt för att lära, men svårt för att lita på människor. I hela sin uppväxt har John sett folk gå bort i överdoser, självmord och mord. John växte upp med enbart sin mor och har saknat fadersgestalt hela livet. John hoppade av skolan redan i 8e klass och började sälja droger för att försörja sig själv och till viss del sin mor.

John hängde ute på gatorna under hela dagarna medans hans kamrater gick i skolan. Vilket har gjort att John inte har haft så många vänner runtomkring sig. Han hittade på allt ifrån drogförsäljning till bilinbrott om kvällarna för att få stålar. Såhär höll John på tills han var 20 år gammal.

2011, när John fyllt 20 år. Gjorde han ett villainbrott som inte slutade bra. Personerna som bodde i Villan var hemma och det slutade med handgemäng. John torskade på grund av att han hade lämnat kvar DNA på platsen och blev dömd till 5 års fängelse för Grovt Hemfridsbrott.

2016 När John kom ut på gatan igen hade han bestämt sig för att sluta med kriminalitet, men det var jättesvårt för John att få jobb på grund av sitt register. John har haft liter strö jobb sedan dess, och även ägnat sig åt små stötar för att få in pengar nog att överleva. Åren har gått och John är 33 fyllda år. John står just nu med 1 fot i varje läger. Ska John bli laglig och försöka sköta sig, eller kommer han dras tillbaka in i kriminaliteten igen?

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriös RP. Även så att motparterna vinner. Det folk måste förstå är att RP är och kan vara jävligt roligt, ÄVEN om motparten vinner i ett scenario. Social RP är också väldigt roligt. Tycker det är viktigt att bidra med det, vilket jag kommer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du själv som spelare kan inte vinna alla scenarios. Du måste gå med på att spela med andra och deras scenarios också. Det kommer bli roligare i längden och som sagt, du själv kan inte alltid vinna. Om du nu skulle bli rånad eller dylikt, och det är ett fint och bra uppbyggt scenario så kan du inte bara springa därifrån och göra överdrivna saker för din vinning. Det är inte OK. Du får spela med i scenariot och helt enkelt ge med dig.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst igenom reglerna. Jag läste tex att en drive-by måste ske snabbt och smidigt, du kan inte efteråt gå ut för att loota. Vid personrån får du heller inte avrätta någon. Visa respekt mot andra medlemmar och överrösta inte folk. Du får absolut heller inte RDM tillexempel, vilket innebär att du dödar någon random utan ett scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har som sagt spelat Roleplay på SAMP San Andreas back in the days. Mycket har förändrats och jag ser så mycket fram emot att lära mig alla nya saker. Men själva RPandet i sig är ju samma.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad. Endast 1 ansökan på 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka