Nekad knipsarn | Medlem ansökning (Appzy5) | [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

knipsarn

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/knipsarnny/

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? Knipsarn#0001

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leonell och är en grabb på 20 år som kommer ifrån Sverige, hans uppväxt var riktigt bra och hans föräldrar tjänade bra med cash. Deras familj bodde i en stor villa som hade riktigt fin bakgård och pool. När Leonell var liten så jobbade hans pappa som mekonom, Leonell hade sin pappa som en väldigt stor förebild och ville bli som honom på alla sätt. I väldigt tidig ålder började Leonell lära sig om bilar och hur dom fungerade. När Leonell blev lite äldre så började han ta betalt för att laga folk som han kände och äldre i hans släkts bilar, Leonell märkte snabbt att det var detta han ville göra när han blev stor och han hade stort intresse för detta. Leonell fick ett samtal från sin kusin som bodde i en annan stad, han hade en bilverkstad som han ville att Leonell skulle börja jobba i hans verkstad och hjälpa till med bilarna där. Leonell tyckte detta lät som en bra idé och han valde att flytta in i hemma hos hans kusin och börja jobba på hans verkstad. Efter några år så tröttnade Leonell på detta och han skulle flytta in i en ny stad. Fortsättning följer...

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska få medlemskap eftersom jag försöker göra långa och roliga scenarion för alla som RPar. När jag RPar tycker jag det är viktigt att alla ska ha roligt och att man ska få in alla på RP scenarion. Jag tycker också att eran server ser super rolig ut att rollspela på och jag vill vara med på detta.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av unive för jag har länge letat efter en ny server att spela på och jag tycker denna servern ser bra ut och jag kommer bidra med bra och långa scenarion till eran server.

Hur hittade du Unive? På twitch och tiktok

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla den så mycket jag kan så den förbättras till max.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål på unive är som sagt att skapa roliga scenarion som alla kan delta i och bara ha det roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka