Nekad Kneno | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kneno

Välkänd Medlem
Meddelanden
430
Reaction score
279
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198338607749/

Ditt Hex-ID: steam:1100001168d0a85

Vad är din discord tagg? kneno4694

Vem var det som bannade dig? siggepigge

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råkade köra på en kille på cyckel två gånger

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare bara gick runt på torget medans de knappt var nåtot folk inne på servern, då ser vi en kille på cyckel och min vän säger att vi ska stanna han och prata med honom. jagförsöker då köra fram och prata med honom men han svarar inte ens vilket jag tyckte var lite konstigt, jag försökte då få stopp på han genom att köra in framför honom och säga till han att han ska stanna men han säger fortfarande inget. jag säger hela tiden om han kan stanna så vi kan snacka. efter ett tag så råkade jag d-synka in i honom och jag ber dirrekt om ursäkt och säger att de inte va meningen men han bara sätter sig på cycklen och säger nått i stil med ¨är du dumm i huvudet eller¨ jag fortsätter köra efter han för att jag ville prata med han bara för att ha något och göra och tyckte de hade varit lite kul. efter de så råkade jag köra på honom och ber om ursäkt igen efter de gjorde jag inget mer.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej ja jag körde på honom och de var fel, men skulle inte klassa de som vdm då de inte ens var meningen och jag använde de inte i syfte för att skada honom.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja de har jag dom flesta har varit för flera år sedan men har inte haft några på sistonde som man kan se i bilden har jag bara en bann senaste 3 månaderna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle inte försökt stoppa honom och kört brevid honom istället, eller bara skitit i de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de har jag värkligen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka