Ej Antagen knekten12 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

knekten12

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: knekten12

Ange ditt födelsedatum 11 Maj 2011

Varför ska just du bli staff? För att jag har en del erfarenheter inom staff, sen tycker jag de är kul att hjälpa o lära folk i ex reports/support. Jag är en trevlig,lugn o snäll persson .Och sen vill jag hjälpa servern att växa och bli bättre genom att få bort lallare/problemspelare. Jag är aktiv på unive, Jag svarar snabbt så att ingen behöver vänta alltså i pm o reports.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker de mesta funkar på unive, men är la att några bryter mot regler tex social rp som jag vill ändra på, och sen tycker jag att kriminell rpn inte funkar helt för att dom flesta kriminella åker bara runt och skjuter och vill ha problem.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag och dom andra kan lösa de här genom att sammarbeta och prata med dom som inte har någon social rp på ett lugnt och tydligt sätt. Och vi ska förklara vad dom har gjort för fel och hur dom kan förbättra deras rp och ge en varning eller banna om man tycker de behövs.,

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man behöver alltid vara professionellt för de är vi som syns på servern, förebilder kan man säga. När vi pratar med spelare måste vi prata på ett lugnt sätt och hålla en bra ton så dom förstår vad dom gjort för fel ex i ett staffsamtal.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer vara väldigt aktiv nu när de börjar bli vinter, Jag kommer vara aktiv på helger, kvällar eller aa från 5 på vardagar. Så jag ska försöka lägga runt 3-4 timmar på staff arbete och någon timme på rp ibland bara staff arbete.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började 2022 sen tog jag en paus 2024 och började för 4-5 månader sen så 4-5 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, Jag har en del erfarenhet har även varit staff innan på unive.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka