Antagen knekten12 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

knekten12

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: knekten12

Ange ditt födelsedatum 11 Maj 2011

Varför ska just du bli staff? jag tror just jag ska bli staff för att jag är en väldigt lugn person och vet hur man ska hantera support ärenden t.ex. För att jag har en del erfarenhet om att vara staff. Sen är jag väldigt aktiv på unive, Sen gillar jag att hjälpa folk som kanske är nya till rpn elr bara behöver hjälp med något.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker lite krim rpn och icke medlemmarna, I krim rpn tycker jag att de bara är skotta å ingen social rp alls i krig osv. Och icke medlemmarna lallar en del inte alla men några, Dom kan tex ta en bil och vdma folk osv för att dom tycker de är kul och bara vill förstöra för folk som vill rpa.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Hur jag och staff teamet ska lösa krim problemen är att sammarbeta mer å specca å säga att aa de gänget skottar en del så man kan specca å se om de gö något regelbrott som man ska ta återgärde på, Och om de är nya till krim rpn så kan vi staffs försöka lära dom hur man ska rpa krim och var man får göra å inte göra. Sen måste vi försöka få krim personera/gängen att bli lite mer sociala och inte bara åka runt å leta efter som man brukar skjuta mot, utan försöka att göra ett möte å försöka få slut på skotten mot varan. Och dom icke medlemmarna som inte beter sig kan man specca å se vilka regelbrott de gör o ta återgärde på som ban då ex. Eller ta ett snack med dom å fråga om dom försöker lära sig å rpa eller om de bara är lall å att förstöra dom är ute efter. Och om de är helt nya till rpn kan man ta några min med dom å förklara hur man gör och hur man ska göra med /me /sme t.ex. Sen tycker jag polis rpn är lite sådör av vissa typ att de inte rpar på skador kör hur som,upp på berg osv.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Som staff ska man ska revlig och lugn när man bemöter någon och de är med respekt i support ex, oavsett om den personen är arg, otrevlig. Man ska fortfarande följa serverns regler fast att man är staff. Sen ska man agera professionellt i alla situationer. Sen ska man inte sitta å små lalla oavsett om de är mitt i natten elr mitt på dagen. så spelarna tror man får göra så bara för att en staff gjorde de. Och i reports ska man svara tydligt så att personen man hjälper förstår. Sen ska man våga säga nej om någon vill ha ress för att man flög ut ur bilen av en ´´bugg´´ fast att man såg på klippet att de inte var en bugg och han personen inte hade bälte ska man våga säga nej. Och man ska ha bevis på att folk t.ex. blev vdmade osv för att kunna få ress.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag tänker att på vardagar kan jag vara aktiv med staff arbete mellan 18:00 till typ 22 beror på hur många som är inne osv, och på helger/lov kan de vara vad som men säg att jag gör staff arbete mellan 17-00 kanske och lite tidigare på dagen med.

Hur länge har du spelat på Unive? nu är de typ 1-2 månader å i början av året med, Sen har jag spelat typ hela 2023-2024 lite i slutet 2022 med,

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff på några andra servers med en del spelare.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Krim kanske kan jobba med de i framtiden om jag blir staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka