Nekad knekten12#3663 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

knekten12#2663

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Liamgaming123/

Ditt Hex-ID: steam:11000015587a1e9

Vad är din discord tagg? knekten12#2663

Vem var det som bannade dig? 320master

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-01 154700.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag frågade philip om han kunde kolla pm men det var inte bara jag som gjorde det och sen var det bara en fråga och inget annat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt och kolla unive chaten och allt sånt och så frågar jag 320 om han skulle kunna kolla pm lite snabbt men då blir jag perma bannad istället vilket är lite överdrivet tycker jag och kickad från dc och allt för det var lixom bara en fråga till 320 inget annat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vet inte riktigt det var ju inget tvingande det var bara en fråga jag hade angående en liten sak in game och sen var jag inte själv om de att fråga om han kan kolla pm.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad innan men denna gången lärde jag mig att inte skriva i chaten om någon kan kolla pm. men det jag tycker var lite fel är att jag blir permabannad kickad och sen kan jag inte ens gå med i dc längre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte frågat han utan väntat tills han just kollar mitt pm och sen bara kollat något annat en att tagga han och fråga om han kan kolla pm lite sabbt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag att inte fråga 320 i en allmän chat och låta han kolla just mitt pm när han ser de och har tid.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Det står klart och tydligt att man inte ska tagga staffs i reglerna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka