Nekad Knegarn | Medlem ansökning [HAJs__]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knegarn

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Antonbre@3553

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Örjan andersson . örj som han kallas av sina vänner är uppvuxen i norra Sverige där hans släkt härstammar. örjan mamma är en riktig hemmafru och hans far arbetar ute på gården. örjan hade sin skolgång svår då han inte hade tid för att göra sina läxor eftersom hans far behövde hjälp ute på gården. Den fritid örjan fick ägnade han sig åt att spela fotboll med bekanta nere på byn. örjan blev scoutad av många bra lag och en gång kom Sundsvalls scouter. Dem hade aldrig sätt någon med sån bra teknik som Leffe hade. Dem ringde in till Sundsvall och berättade om denna fina talang "Ronaldinho of the north" kallade dem han. Men bara några veckor innan han skulle bli signad dog hans far. Detta betyde att örjan nu behövde ta hand om gården. örjan mamma gick in i en svår deprition och nu på senare tid blivit väldigt sjuk av sitt mående. Bara för några dagar sedan dog hon och nu kände örjan att han behöver en ny start. Han sökte upp bostäder på nätet där en fin billig kåk i staden "Unive" kom upp. örjan har precis sålt sin gård och är på väg ner mot Unive med tåg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Social RP och intressanta/kreativa scenarion som kommer vara roliga för båda parterna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas med att båda parterna i till exempel en kidnappning ska ha roligt och det är alltid tråkigt att förlora ett scvenario men det blir roligare om motparten gör ett bra scenario av det och inte alltid 12h eller något liknande. Detta betyder ocksåp att man behöver hålla en bra och seriös rp och inte lalla under scenarion för det kan då bli tråkigt för motparten.

Hur hittade du Unive? jag hittade servern genom server listan och såg Unive Jag frågade många vänner om servern och den verkade vara väldigt populär och den hade väldigt bra omdömen. Sen tänkte jag joina den och det gjorde jag även tillsut. Jag såg att alla var väldigt seriösa och tänkte köra den varje dag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka